52

ayak sağlığı çok önemli.. özellikle uzun süreler ayağınızda kalacak olan ayakkabıları seçerken her zamankinden daha fazla özen göstermeli.. benim daima ilk tercihim MBT.. ama Türkiye'de MBT ayakkabılarının tüm modellerini bulmak ne yazık ki mümkün değil.. kilometrelerce yürüseniz de, tüm günü ayakta geçirseniz de, ne ayak ağrısı, ne sırt ağrısı, ne de bel ağrısı çekmiyorsunuz..

MBT'den sonra ikinci markam ise ortağımın beni alıştırdığı: Camper.. tasarımları kesinlikle farklı.. ve birkaç giyişten sonra ayağının şekline göre şekilleniyor iç taban.. MBT kadar olmasa da kesinlikle rahat.. ve şık..


ve uzun zamandır yeşil pabuçlarım olsun isteyen ben, bu akşam Bağdat caddesindeki Camper mağazasında birden onlara rastladım:) ellerinde tek kalan numara da benim ayağımın numarasıydı.. daha ne olsun.. teşekkürler ortak :)

*fotoğraf: Fatoş Avcıoğlu

0 yorum:

Yorum Gönder