56

İstanbul'un tadını çıkarma günü bugün.. İki yıl boyunca kendi yaşadığım sokaktan bile daha iyi bildiğim yerler.. Bahariye.. Bağdat caddesi.. Caddebostan.. Suadiye.. Özlemişim..


Güne iyi bir kahvaltı ile başlamalı dedik ve soluğu Namlı'da aldık.. İnsan buradan çok yemeden çıkabilir mi acaba, her defasında bunu düşünüyorum.. Çayı hariç her şeyini tavsiye edebilirim.. Çay mı!! En güzeli Cafe 7.Oda'da kesinlikle! :)


Ve tıka basa dolan mide ile uzuuuuun bir yürüyüşe geçtik kahvaltının ardından.. Önce çok sevdiğim CKM'yi bir ziyaret edip (yandaki fotoğraf oradan) ardından güneşli temiz günün tadını çıkarırcasına Caddebostan sahilinden Fenerbahçeye kadar yürüdük.. Sohbetimizin genel konusu, kişisel alanın yokluğunun baskısı yüzünden günümüzde yürümeyen evlilikler, ilişkiler, kadınlar, erkekler.. 


Mola verdiğimizi sanmayın.. sırf Nazım Hikmet'li bank çok hoşuma gitti, anı fotoğrafı çekileyim diye oturdum bir dakikalığına.. 

Güneş ısıtıcı, yürüyüş uzun olunca ara ara montumu bile çıkardım bugün :)

Fenerbahçe'den sonra deniz kenarından yürüyüş imkanımız bitti ama biz ara sokaklardan Bahariye'ye kadar yürümeye devam ettik. Ve bu uzuuuun yürüyüşün sonunda ulaştığımız Moda Sahnesinde ne yazık ki Leviathan'a bilet kalmadığını öğrendik :( Çok istiyordum ben Leviathan'ı sinemada izlemeyi ve bu tek şansımdı. Çünkü Leviathan Bursa'da gösterime girmiyor ve ben yarın sabah erkenden dönüyorum :(


Moral bozmaya gerek yok yapılacak çok şey var nasıl olsa dedik ve biraz dinlenmek üzere Cafe Coupe'a oturduk.. Ben ısıtıcıya yakın oturdum ki terim sıcak kurusun.. Cafe ve atölyeler hakkında konuştuk.. 


Sonra da "7.ODA Film Analizi Atölyesi" için bluray filmler almak üzere The End'in yolunu tuttuk.. Bir saatten uzun kalmışızdır kesin içeride.. Bir kez daha anladım ki ben bütün paramı, kitaplara, dergilere, filmlere ve kırtasiye malzemelerine yatırabilirim.. İyi ki kontrollü bir kadınım. Yoksa bildiğin beş kuruş parasız gezebilirim kontrolsüz olsaydım.. 18 film ile çıktık :)


Sinema kartları almak üzere Liman Kart dükkanına gittik.. Cafede satmak üzere sinema ile ilgili ne bulursam aldım :)


Ve son olarak da çok sevdiğim ve bana yıllardır özgürlüğü ve huzuru hissettiren (ki bu da aslında bir yazı konusudur benim için) Bahariye Caddesini de baştan sona yürüdükten sonra artık eve gidip bacakları havaya dikme vakti gelmişti :)

0 yorum:

Yorum Gönder